Formy dostarczania produktów.
Zamówiony towar wysyłamy firmą kurierską. Współpracujemy z firmami Siódemka, DHL, GLS. Koszt wysyłki kurierskiej wynosi 20 zł netto.
Towar można również odebrać osobiście w biurze przy ul. Brukowej 8 w Łodzi.
Nie mam zaufania do firm kurierskich, czy mogę odebrać przesyłki za pomocą własnego kuriera?
Tak ale tylko po zaznaczeniu opcji odbiór osobisty w biurze przy ul. Brukowej 8 w Łodzi. Ze względu na dużą ilość wychodzących z magazynów paczek odbiór towaru bezpośrednio z magazynów jest niemożliwy.
Jak mogę monitorować swoją przesyłkę?
W tym celu należy mailowo zgłosić się do Działu Obsługi Klienta, aby otrzymać nr listu przewozowego oraz nazwę firmy kurierskiej. Następnie na stronie podanej firmy kurierskiej
należy wpisać nr listu przewozowego.
W jakich godzinach kurier dostarczy paczkę?
Przesyłki kurierskie do firm dostarczane są w godzinach 8.00-16.00. Paczki do osób prywatnych mogą być dostarczane w godzinach późniejszych.
Czy możliwe jest dokonanie płatności gotówką przy odbiorze, bądź za pobraniem?
Płatności można dokonać tylko przez serwis Arena Reklamy w formie przedpłaty za pomocą standardowego przelewu bankowego lub online. Nie wysyłamy towaru za pobraniem, płatność gotówką w biurze serwisu jest również niemożliwa.
Wybrałem opcję standardowy przelew bankowy, jakie informacje wpisać w tytule przelewu?
Przy składaniu zamówienia, już po akceptacji pojawi się ikonka 'płacę przelewem'. Po wybraniu tej opcji pojawią się dane niezbędne do wykonania przelewu.
Chciałbym zamówić gadżety do firmy, czy otrzymam fakturę za zakupiony towar?
Tak, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT. Faktura VAT wystawiana jest po zaksięgowaniu płatności na koncie. Dane do faktury należy podać podczas rejestracji.
Kiedy otrzymam fakturę? Czy faktura będzie dołączona do przesyłki?
Fakturę VAT wysyłamy zawsze za pośrednictwem Poczty Polskiej w ciągu 7 dni od wystawienia. Magazyny i drukarnia rozmieszczone są na terenie całej Polski, dlatego nie mamy możliwości dołączenia faktury VAT do przesyłek.
W dalszym ciągu nie otrzymałem faktury VAT. Co dalej?
Jeżeli faktura VAT nie dotrze w ciągu 21 dni, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Wystawimy duplikat faktury VAT i wyślemy ponownie na wskazany adres.